De wereld van de Marketing & Communicatie

-Meer mogelijk met….Weekendschool Baljée!-

-Goed,Beter,Weekendschool Baljée!-

-Weekendschool Baljéederder!-

Jorin nam ons afgelopen zondag mee in de wereld van Marketing & Communicatie.

We hebben het gehad over verschillende soorten reclames en wat jij nou een goede en/of leuke reclame vindt. Reclames van onder andere Movie Park Germany, Samsung en de Vita-Mini’s van de Lidl kwamen aan bod.

Daarnaast zijn we bezig gegaan met de Unique Selling Points (USP). Hierbij gingen we in op waarom een bedrijf jou zou moeten aannemen en waarom de Weekendschool zo fantastisch is voor bedrijven. De leerlingen mochten in groepjes deze “points” bedenken en opschrijven.

Tenslotte zijn we bezig gegaan met het bedenken van een flyer voor de Weekendschool. Een deel van de groep ging de slogan bedenken en het andere deel ging aan de slag om de juiste foto te kiezen. Nadat de leerlingen druk bezig zijn geweest, heeft Jorin zowel de slogan als de foto samengevoegd tot een flyer. Tadaaa!

Namens de Weekendschool Baljée willen we Jorin enorm bedanken voor deze geslaagde middag.

-Nynke Mulder-

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu